Czytam = Komentuje

Anonimowi – podpisujcie się!


Zapraszam was na swój blog autorski, gdzie znajduje się więcej informacji jak i opowiadań, oraz linków do nich: http://dariusz-tychon.blogspot.com/

niedziela, 6 marca 2016

Odwieszenie! - Znaczy koniec przerwy!

Jak pewnie zauważyliście, moja przerwa świąteczna na tym blogu sobie trwała i trwała, i trwała, ale właśnie dobiegła końca. Dziś niestety nie uda mi się już wstawić kolejnego rozdziału, bo rano idę do pracy, ale myślę, że w poniedziałek, najpóźniej w środę rozdział się pojawi. Być może nawet niejeden, może dwa pod rząd.
Chciałem jednak już dziś zamieścić tę informację, aby dać wam znać, że nie zapomniałem o tym opowiadaniu, że ono będzie kontynuowane i z czasem zostanie ukończone.

Pozdrawiam i zapraszam za te kilka dni.

1 komentarz:

  1. Ajaj, no to czekam! Chciałabym, aby moja przerwa świąteczna, od szkoły na przykład, tyle trwała i pewnie przyjemnie by było, gdyby od pracy też :). Miałoby się wtedy masę czasu na czytanie. I książek, i blogów, i wszystkiego innego. Świat byłby piękniejszy :D.

    OdpowiedzUsuń