Czytam = Komentuje

Anonimowi – podpisujcie się!


Zapraszam was na swój blog autorski, gdzie znajduje się więcej informacji jak i opowiadań, oraz linków do nich: http://dariusz-tychon.blogspot.com/

wtorek, 8 grudnia 2015

Przerwa świąteczna!

Tysio starym, tamtorocznym zwyczajem, postanowił także w tym roku zrobić sobie świąteczną przerwę. W tamtym roku w czasie okresu świątecznego publikowałem opowiadanie Arena, które swoją drogą powinienem kiedyś poprawić... bardziej rozpisać, ale obecnie nie mam na to nerwów.
W tym roku podczas przerwy świątecznej, postanowiłem powrócić do Skradzionego dziecka i je dokończyć, bo w sumie większość mam napisane i muszę tylko przepisać, a na to obecnie mam czas. Dlatego serdecznie was zapraszam pod adres:
Opowiadanie najprawdopodobniej będzie miało 13 rozdziałów, plus prolog i epilog, z czego prolog i 5 rozdziałów już zostało opublikowanych.
Moja przerwa świąteczna właściwie powinna trwać od Mikołajek, a więc od 6, do Nowego Roku, czyli przygotujcie się na to, że do 1 Stycznia 2016 roku nie opublikuję na żadnym z blogów żadnej części, rozdziału, czy też fragmentu (jedynym wyjątkiem od tej reguły są Jabłka i śniegi, gdzie muszę dopisać pewien fragment do ostatniego rozdziału, oraz mam w planach opublikować też kilka kolejnych, bo jak wiadomo – ta historia już za długo się ciągnie).
Wszystkie inne blogi, poza Jabłkami i śniegami oraz Skradzionym dzieckiem, zostają przeze mnie zawieszone do Nowego Roku. Może dzięki temu niektórym czytelnikom zechce się nadrobić, któreś z moich opowiadań, albo zerknąć na to krótkie, prowadzone w okresie świątecznym, do którego pragnąc was przekonać umieszczam poniżej trailer i jeszcze raz przypominam adres:




2 komentarze:

  1. No cześć! Może nie równo z przerwą świąteczną, ale ja przeczytałam wszystkie rozdziały tej historii i każdy pojedynczy skomentowałam :). Teraz pozostaje mi czekać na kontynuację, bo się zżyłam z tą historią. Przeczytałam praktycznie wszystko, oprócz prologu, w jeden dzień!
    Pozdrawiam i liczę na szybki powrót,
    CM Pattzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga, śmiecę:

    Nominowałam cię, zadałam pytania, czekam na odpowiedzi, no chyba, że się w to nie bawisz, to wtedy zrozumiem.

    http://takamilosc.blogspot.com/2016/01/10.html

    OdpowiedzUsuń