Czytam = Komentuje

Anonimowi – podpisujcie się!


Zapraszam was na swój blog autorski, gdzie znajduje się więcej informacji jak i opowiadań, oraz linków do nich: http://dariusz-tychon.blogspot.com/

wtorek, 15 marca 2016

Wattpad!

Wspominałem wam ostatnio o Wattpadzie, prawda? Było to przy okazji, gdy informowałem o rozdziałach w formatach PDF i MP3, które są dostępne do pobrania na Chomiku, a jeśli jeszcze nie są dostępne, to za niedługi czas będą. Uprzedzam jednak, że MP3 jest słabej, wręcz takiej kanciatej jakości, bo czyta automat, natomiast PDF wyszedł moim skromnym zdaniem świetnie.
Wracając jednak do tego Wattpada, to choć moja przygoda z tą witryną nie zaczęła się najlepiej, to postanowiłem nie rezygnować, gdyż może dzięki temu uda mi się zdobyć choćby kilku nowych czytelników.
Więcej o moim spojrzeniu na Wattpad opowiem na blogu autorskim, gdy tylko będę miał na to chwilkę wolnego czasu (najprawdopodobniej dzisiaj w nocy, bo przeleżałem cały dzień za sprawą bólu głowy, który właśnie mnie opuścił).
Nie przedłużając, chciałbym prosić wszystkich, którzy mają Wattpada lub mają znajomych którzy mają Wattpada o polecanie Spróbuj, jak i innych moich opowiadań. Liczę na gwiazdki, obserwowanie, komentarze!

1 komentarz:

  1. Wattpad. Hm, no tak. Ja przekonana do tego serwisu nie jestem, nie podoba mi się tam. Mało estetycznie jak dla mnie. Mam nadzieję, że tutaj też będą rozdziały?

    OdpowiedzUsuń